You're tryin' to be cool, you look like a fool to me..

New Moon var sjukt bra! Längtar tills nästa film, då ska jag kolla på den på bio & inte vänta tills man kan ladda ner den. De är en ovana jag har, väldigt lat & snål. Men sånt får man ta ibland ;)
Har varit med mormor & handlat idag, sen när jag kom hem och satte mig vid datan så kom Emma hit. Satt och snacka på några cigg & cola. Mys! Hon gick vid 10 över 8 kanske, sen dess har jag bara ryckat loss på min data. Den håller på att krångla hela tiden. Längtar tills jag får min stationära tillbaka..

& jag är så sjukt trött på dig , jag har inte ens ord till det.
Jag litar inte ens på dina ord längre, allt du säger till mig åker in genom ena örat och ut genom de andra.
Jag vill inte ens lyssna på dig, vill inte kolla på dig. Dina ord till mig är som pip i öronen, de gör bara ont & är irriterande. Got damn , vad jag har tröttnat på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0