Welcome to my everyday.

Hemma nu från skolan, skönt.
Men är så sjuuuuuukt trött på allt jävla springande i vår trapp av alla som bor här. Trött på alla bilar som tutar. Trött på bussjävlen som kör förbi här var 10;onde minut. Trött på alla som skriker bara för dom inte kommer in i trappan. Trött på dom som rycker i dörren. Helt ärligt, jag är så satans trött på att bo här.


Blir inget Multiteket idag, känner att jag inte orkar. Börjar dessutom få feber & då orkar jag inte stå där och sjunga.
Känns helt meningslöst bara , för jag kommer säkert bli riktigt gnällig.
Så nej, jag stannar hemma!


I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: natalie

jag vet att du älskar mig ;)

HAHA.<3

2010-03-15 @ 19:08:13
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0