They lookin' at me.

Igår åkte vi hem till mig , kolla på Criminal Minds. Sen somna vi direkt.
Fick knappt någon sömn dock , hunden hoppa upp i sängen hela tiden så man fick ju knappt någon plats..

Vet inte riktigt när vi vakna idag ,men åt frukost sen gick vi och la oss igen & somna. Vakna vid 4 halv 5, skööönt!
Gick ut med king & sen åkte vi ner i stan för Danne skulle hem. Där träffa jag Felicia, & hon var inte så glad..
Sen åkte vi hem till mig och gjorde ingenting. Hon fick däremot en BH av mig som inte passa, sen åkte hon hem.

Sen dess har jag suttit här och lagt in alla bilder från min kamera!




Här är då min sötnos , Tuva.

Danne träffa även min katt också..



HAHA nä , men de enda min katt gjorde mot honom var rivmärket på kinden.
De på händerna är klantskallen själv som har ramlat.




e de söööte king? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0