Relaax

Såja , nu har jag kommit hem från stan. Åt Mcdonald´s , börjar bli ruskigt trött på den äckliga maten nu.

Sen tog jag bussen hem & satte mig här, när jag fick ett sms av Matte & han sa att han var utanför. Så jag gick ner & träffa honom & Noah. Mysigt! :)

Tog med King också så han fick springa av sig. Han är verkligen riktigt svarsjuk på Tuva, morrar och har sig hela tiden. Och ska hela tiden leta upp henne & vilja attackera henne. Men hoppas att han lugnar sig snart.
Tuva får ju faktiskt mer uppmärksamhet nu än vad King får , så förstår ju varför han är som han är.

Nu ska jag bara ta de lugnt, chilla livet typ.
Vet inte om jag ens om jag vill åka till Danne imorgon. Vi får se..
Skriver mer imorgon.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0