Lördag 13 mars 2010

Åkte till Danne igår , träffa Erica & Osa. Gick till Milano & käka pizza, gooott!
Tror jag ska börja äta där istället för på Roma, fast Milano är dock lite dyrare. Men de var de värt! ;)

Efter de gick vi till Kim, på chillkrök. Kom fel folk dit, så som vanligt så blev de bråk.
Mellan Danne , Stefano & Matte. Tyckte att alla bara stod som kärringar och skrek på varandra.
Dom skrek en massa om att dom skulle slå varandra osv, men inte en jävel slog, mer att dom bara stod och skrek.
FAILADE IDIOTER!
Så dom skulle prata om detta när dom var nyktra istället. Så gick vi och lämna Erica, för så fan heller att hon skulle få gå hem själv.

Efter de så gick jag & Dennis till Lidl & vänta på skjutsen. Där träffa vi dom idioterna + Dejan igen , hörde att dom snacka massa skit om de som hände , men när dom väl såg mig och Dennis blev de knäpptyst.
Vilka jävla människor de finns i dagens samhälle alltså.. Man blir ju trött av att skriva om de.

Sen åkte jag & Daniel hem iaf, Dennis skulle sova hos Parham.
Sen la vi oss och kolla film. Skönt!

Vakna vid 1 idag , vet inte riktigt när vi ska dra in till Åstorp. Ska iaf hjälpa till och städa nu snart för de är folk som ska komma hit & kolla på Molly.

Har fått min sladd nu haha! Så såfort jag kommer hem så lägger jag in bilder!
PUSS!

kärlek & respekt. peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0