kommer inte på någon rubrik helt enkelt.

Sitter typ just nu och skrattar åt patetiska folk som tror att dom är något.
Finns så sjukt många personer som är så osäkra på sig själva, som inte vet vem dom är. Vet ett flertal just nu, som fortfarande lägger ner tid på att snacka massa skit. Jag menar, ge upp någongång?
Jag kanske inte har de perfekta huset & hur mycket pengar som helst, men en sak vet jag. Jag är såå mycket bättre än er, och kommer nog alltid att vara också. Folken börjar göra mig väldigt arg nu. Skriver inte detta till några speciella , men börjar bli så trött på det!


Ska ut med min älskade hund nu , han ska få springa av all mat han har fått av mamma. Han gick ner väldigt mycket nu när vi var hos Danne, men han kommer gå upp lika fort.
Att mamma aldrig lär sig..
Jag älskar dig Daniel! ♥

Får bli den bilden igen , eftersom man inte kan lägga in printade bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0