It´s the sound of tha police

Åkte in till stan igår med Danne, Danne Hrnja , Joel , Parham& Pedram.
Som vanligt så blev de slagsmål , börjar bli trött på de här nu..
Så stod och snacka med grisarna i en evighet..

Pappa kom och hämta mig vid 12, satt i bilen och prata med honom & Anki i en timme ungefär. Sen gick jag upp & la mig i sängen och kolla tv tills jag somna.

Vakna vid 11 idag , & har suttit vid datan & kollat på Cesar, mannen som talar med hundar. Har kommit på att jag aldrig ska skaffa en Chihuahua. Riktigt ättriga är dom! Så nej , håller mig till dom stora hundarna! :)

Funderar på att åka till pappa & dom snart. Sen vidare till Multiteket & sjunga.
Har egentligen ingen ork alls till att åka dit ,men måste tyvärr. Ska även säga att jag har inte tid på söndagar. Eller på helgen överhuvudtaget , har bara veckodagarna, förutom onsdagar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0