Hej & välkommen till Helsingborg. De du inte vet om dig själv , vet alla andra!

Rubriken passar ju så jävla bra nu.
Är så trött på allt skitsnack så de är sjukt! Vill bara spy på det. Tänker inte nämna några namn men personen som läser detta kommer ju känna sig träffad dirket.
Varför kan inte bara folk skaffa sig ett liv & låta andras vara? Måste man alltid skapa problem för alla andra? Snacka om brist på underhållning då må jag säga.
Så trött på de så jag ger upp snart. Jag skiter totalt i allt då, så fortsätter jag mitt liv ensam. För jag vet vad som är rätt om mig och vad som är skitsnack. Men folket verkar ju inte förstå att dom har fel, eller rättare sagt; erkänna att dom har fel !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0