Happyface!

Börjar bli på riktigt bra humör! Frågan är varför? Tror inte att jag kommer få något vidare svar men ändå..

Ska röka upp & snart ner i tvättstugan och slänga in de sista. Funderar på att dra ut med dogge då också, lika bra.
Imorgon ska jag börja sola igen , har inte solat sen julafton så får ta tag i de igen. Sen stänger dom här nere i april..
Så får hitta något nytt solarium som ger mig färg.
Kanske ska ge Campus en chans till? Sist jag sola där blev jag bara röd, vilket jag aldrig blir. Så vi får se! :)


förra året efter 2 solningar..

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt att bli på bra humör! :)

2010-03-04 @ 14:03:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0