Håll mig hårt , eller släpp mig helt.

Igår stack jag till Multiteket ju , kan ju tala om att jag verkligen har underskattat de stället. Sjukt sköna människor & hur mycket skoj som helst! Me like :)

Så den 5;e Juni ska vi uppträda på dunkers. Berättar mer när jag vet.


Skola & så idag, somna tyvärr på första lektionen efter jag ätit min frukost. Skitskönt verkligen, tills min lärare kom och väckte mig och börja gapa och skrika. Sen dess har jag bara varit på dåligt humör.
Tills nu när jag kom hem till kära mami :) Som erbjuder sig att städa mitt rum imorgon , så jag ska bara hjälpa till med att tvätta osv & bädda rent i min säng.

Me und Emely !

















i love you kusin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0