Feber

Vakna upp med feber imorse. Mådde ju inte alls bra dvs..
Åkte till skolan & kom 10-15 min försent.
Så kommer min lärare fram till mig;" Du är sen Matilda! "
Hahaha , no shit? Vilken jubel idiot.
Var ju faktiskt riktigt onödigt att berätta de för mig eftersom jag
redan visste om det själv...

Nationella gick inte bra, på hör-övningen somna jag..
Efter nationella hade vi lunch & efter de 2 timmars håla.
När dom 2 timmarna hade gått skulle vi på föreläsning om NetScan.
Handla om pedofiler på nätet osv. Ganska intressant, men han var också
på vår skola för ca 3 år sen så visste redan allt han skulle berätta..

Ska färga mitt hår idag igen, gör det ikväll för nu orkar jag verkligen inte.
Funderar starkt på att kolla på filmen jag och Danne egentligen skulle kolla på i lördags.

Måste även fixa min design, tråkigt när allt är vitt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0