Erica min bästa vän! ♥

Alla har vi nått bra , nått som alla andra vill ha.
Som vår vänskap till varandra.
Även om de inte känns så var dag, men så är det.
De är upp till dig och även till mig att se till att
allt ordnar sig mellan oss när vi bråkar osv..
Den vänskapen vi har, den är något så underbar.
Varje liten sak som du gör, varje litet ord som jag hör.
Får mig att förstå att en vän som dig är de finaste man kan få.
Finns inte ord som beskriver hur glad jag är att jag har dig.
För du får mig att tro på mig själv, när ingen annan gör det.
Allt du har gjort för mig, jag ska göra dubbelt så mycket för dig.
Glöm aldrig så jävla bra du är, du är värd allt som livet kan ge.

Jag älskar dig Erica Moberg!♥






Kommentarer
Postat av: Erica (biffen) Moberg

Matilda matilda matilda, vet inte vad jag ska säga.

Kan man säga mer än att du är min bästa vän & att jag älskar dig mest i hela världen?

Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, mitt liv hade gått under. För det är alltid du som finns där & stöttar mig igenom exakt allt.

Det är dig man kan kalla för äkta vän, & jag önskar att jag aldrig aldrig ALDRIG kommer att förlora dig, för då vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Bff? love u <3333333

2010-03-25 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0