dusch , sen sova!

Ska hoppa in i duschen nu , sen ska jag gå & lägga mig och försöka somna i tid. Vilket jag redan nu vet att jag inte kommer lyckas med , men man kan väl alltid hoppas?
Imorgon har jag ingenaning om vad som händer, hoppas på något roligt!
PUSS!♥


Måste bara få säga en sak till..
Jag stör mig så sjukt mycket på att läsa tjejers blogg/bilddagböcker där de missbrukar kärleken. De skriver om hur de "älskar" en person , och hur han är finast i världen , efter några dagar & sen göra slut. De är inte kärlek, tjejer. Använd inte så stora ord innan ni verkligen menar dom..



Kommentarer
Postat av: natalie

mehehe vet jag vem du menar med texten längst ner ? (a)

2010-03-01 @ 22:36:59
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0