"de var kärlek vid första ögonkastet"

Kommit hem från väla nu , eller ja.. Varit hemma en timme nu haha.
Vi gjorde faktiskt inte så speciellt mycket utan bara gick runder, och Natalie handla foundation & puder. Annars var de nog bara helt meningslöst att åka dit.
När Robin satt och åt så satt jag , Felicia & Natalie och snacka om bebisar. Mysigt!
Vill ha en sån liten skit, då har man verkligen något att leva för!

Nu har jag ingenaning om vad jag ska göra, får nog bara sitta vid datan en halvtimme till.. Sen ska jag nog sova. Men vakna vid halv 9 idag så kommer inte kunna somna på ett tag. Inklusive att jag somna på sista lektionen & är verkligen inte trött!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0