Couples Retreat & Twiligt , New Moon.

Gick ut ett tag med Emma innan , satt & prata med henne. Behövde höra vad hon har gjort för skoj , har inte träffat henne på länge ju. Vill ju egentligen inte säga att de var något skoj man fick höra.. Men ändå!
Satt och prata med henne tills vi tog bussen , och jag hoppa av på Knutan & mötte Danne.

Så åkte vi hem till mig & har kollat på film nu , Couples Retreat & ska alldeles strax kolla på New Moon , när jag skrivit färdigt här haha! :)

Danne sitter och halvt stressar ihjäl mig nu när jag ska skriva. Så glömde vad jag egentligen skulle skriva här.
Men eftersom att Danne inte tog med sig sladd-jävlen så kan jag inte lägga ut någon bild på katten imorgon.
BUHU , sad story.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0