Come back beautiful horse..

Min dag har jag spenderat med Natalie, myyys!

Efter skolan så åkte vi till hennes papi & åt kladdkaka! GOTT!
Satt där och snacka om allt möjligt & rökte ihjäl oss kändes det som..
Sedan tog vi bussen hem till mig & gick ner och sola.
Somna i solariumet & guuud vad skönt det var!
Har även fått lite färg i huvudet vilket jag aldrig brukar få hihi :)

Gick upp här igen & då hade mamma gjort mat. :)
Var på världens flum humör idag så jag har nog skrattat sönder min mage!
Kommer antagligen ha träningsvärk imorgon.. Great



Nu gick Natalie till bussen, så nu sitter jag här helt ensam.
Har bara en skällande hund nedanför mina ben, & de får jag bara huvudvärk av.

Vet inte riktigt vad som händer imorgon, men de händer väl något kul.
Tänkte fråga Natalie om hon ville hänga med och kolla skor imorgon för de hann vi aldrig idag.
Tack för en trevlig dag ditt cp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0