Börjar snusa!

Såja! Danne sa till mig att börja snusa istället.
Min första tanke var ;"Är du helt dum i huvudet eller?"
Eller ja.. Jag sa de till honom ett par gånger också.
Tyckte även att de lät så sjukt okvinnligt också.. Men tänkte efter och de finns faktiskt många kvinnor som snusar istället för att röka.

Sen fick han tummen ur röven & köpte snus till mig.
Melonsmak! (Tjejsnus kallar han de..)
Så nu sitter jag här med snus i flabben , de var faktiskt riktigt gott!
Smakar inte sån äcklig snus-smak som alla killar har, utan de smakar melon.
Och jag har redan dragit ner på rökningen rejääält!
Så ska nog fortsätta med det tills jag blir helt rökfri!

Sen hur jag ska sluta snusa.. De är nästa steg haha!



Den rosa är självklart min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0