vänt på dygnet ..

som rubriken säger så har jag vänt på dygnet helt. därför jag inte skrivit på några dagar, har ingen ork till att sitta och skriva mitt i natten. bara tråkigt eftersom att nästan ingen är inne på datan då heller.
Sitter just nu och kollar på en fucked up film. "The Ruins" , de jag har förstått med filmen är att de lever massa köttätande växter som ska äta upp dom? så försöker dom överleva och skit&mög , äh jag vet inte !
kollar inte så mycket på den.
Har även 4 jävla helvetes problem. Vet inte riktigt hur jag ska lösa dom , hoppas att de kommer med tiden? Orkar inte om de ska bli världens kaos.
Har även riktigt tråkigt nu , därför jag valde att skriva här i bloggen. Dagarna har varit ganska roliga faktiskt. Har fortfarande inte åkt hem till mamma, funderar på att göra de imorgon eller något.
Menmen, nu orkar jag inte skriva mer. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0