tjobre!

Har precis kommit hem efter ännu en dag på ett skol-besök , nu vet jag iaf var jag vill gå.
JENSEN!
Helt perfekt , perfekt schema & rektorn verkar skitbra. Fick liksom inte träffa dom andra lärarna..

Så nu är bara mitt problem hur jag ska komma in på linjen också. Har verkligen ingen ork till att plugga.
Men ska nog få tummen ur röven & bli "mvg-barn" . Jag SKA komma in där! Så är de bara.

När jag ser denna bilden , får jag upp så många minnen så de är sjukt.
Snacka om att jag saknar de eller!? ♥

Linda, Jag , Danne.   sommaren 08


Fick nyss reda på att mamma har skänt pengar till Haiti (stavning?)
vad trevligt då?
Kul att hon skänker pengar till dom men fan inte till
hennes egen dotter.
kärring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0