schlajna.

Jag höll mig faktiskt vaken hela natten med ludde´s hjälp :) tackar!
Efter de stack jag till skolan vid 8 , var framme vid kvart i 9 någongång. Jag var på super bra humör , och var riktigt jävla övertrött. Så satt och skratta åt ingenting som vanligt, slängde ut världens dåligaste kommentarer som alla skratta åt typ. Natalie gjorde samma sak , haha jävla idiot. ♥
När vi sen hade matte så fick jag frispel , asså de är första skoldagen & de är klart alla är pratglada osv. Jag menar vi har haft lov i 3 veckor , klart man vill prata om vad man har gjort osv. Men nä , min mentor ville att jag skulle jobba DIREKT i matteboken. HAHA , hell no! Så vi börja tjafsa som vanligt sen blev de att skrika på varandra. Så jag och Natalie tog våra saker och gick (:
Efter skolan så stack jag till Soc.. De gick faktiskt riktigt bra, förutom att jag tror att min mamma hade svalt en hö-fläkt? Hon snacka & snacka & snacka..
De sluta med att dom kom fram till att dom ska göra en ADD-utredning på mig. Great..
Sen vid 7 så satt jag här , så kände jag hela tiden hur mina ögonlock gick ihop, så jag gick och la mig vid 7. Och vakna nu :) helt utvilad.
Jag klara att vända tillbaka dygnet, haha riktigt stolt över mig själv. Men ja , man kan allt bara man vill!


Vad som händer idag har jag ingenaning om. Just nu är jag riktigt pigg på att göra vad som helst. Men får se , tar dagen som den kommer. Like always♥

tack för att du gör min dag bra hjärtat. behöver dig nu mer än allt. ♥

Kommentarer
Postat av: emmyg

låer jibbigt att vara vaken så mycket ;D

2010-01-12 @ 07:35:21
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: natalie

kommer alltid finnas här :)



och vem är det som är idiot vavava ?!?! :(:(<3

2010-01-12 @ 17:19:56
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0