NÅGON SOM KAN FIXA DESIGN TILL MIG?

Rubriken säger allt , behöver ny design och jag har kommit på att jag suger verkligen på de.
Så om någon kan hjälpa mig så .. HJÄLP MIG!



Bion igår var riktigt rolig , inte skrattat så mycket på länge!


Handling;
Utanför Jörgens Cykel sitter tre vänner. Jörgen är rädd för att bli lämnad, Juan oroar sig över hur labradoren mår, men Farsan, han är förträfflig. Han är snygg, lagar den godaste maten och vet vad en kvinna behöver. Snart ska han bli farfar också, till en perfekt liten pojke. Det är helt säkert. Men när han ger sig ut på jakt efter en härlig farmor är det inte mycket som går enligt planerna.

Riktigt rolig film , värd att se!


Har även åkt på en tur av feber. Kul nu när de är helg,
har druckit mycket te , tagit fullt med panodil. Så jag ska nog vara frisk tills imorgon.
Hoppas jag!
Här får ni även en gammal bild som Lina skicka till mig precis. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0