jag vill se dig le igen.

Suttit och kollat igenom emely´s bdb nu. Hittat riktigt gamla bilder , och minnena bara hoppa upp i huvudet. Tänk så mycket man har gjort egentligen på bara 3 år. Hur mycket jag själv förändrats , hur mycket jag gått igenom. Förlorat riktigt bra vänskap , fått ny vänskap , skaffat världens bästa kärlek, förlora världens bästa kärlek. Har hittat en ny , mognare person i mig själv. Fått min älskade hund, förlorat den andra älskade hunden. (rip..) Flyttat runder, rymt, varit helt fucked i huvet. Supit sönder mig själv, knarkat ner mig själv. Känns som om jag börjar komma på rätt spår nu iaf. Är 15 år & har redan upplevt de mesta. Konstigt att man tröttnar på livet eller?
Men jag är en stark person , jag får höra de ofta. & de ska jag bevisa också. Jag klarar allt , bara jag vill!
Jag har även kommit på att jag behöver egentligen ingen längre. Jag klarar mig själv, nästan alla man träffar visar sig vara världens bästa. Sen kommer falskheten. Dom som läser min blogg nu ska inte ta åt sig , men tänk efter, är de inte sant då?
De finns inte en jävel här i världen som är världens bästa & äktaste , alla är lika falska för alla tänker på sig själva. De är bra i och försig, men man kan inte vara för egoistisk.
Nu ska inte jag sitta här & leka vuxen men de är ju faktiskt sant de jag säger.







Nu ska jag snart lägga mig , haha nej jag skoja bara. Kommer sitta här tills skolan börjar antagligen. De är de negativa med att ha vänt på dygnet när de är skola. Så kommer nog inte ha världens bästa humör ^^
menmen.
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0