i remember the first time we met.

Nu har saker börjat klarna i mitt huvud & de är inte bra. Inte alls bra kan jag tala om, gamla saker som kommer in i mitt liv igen. Matilda vad har du gett dig in i ..? Bra mår jag inte de minsta. Stöter bort dom som betyder för mig nu också. De är verkligen inte meningen , men nu måste jag vara för mig själv ett tag. Om jag fortsätter så här så går de snart över, jag lovar. Har egentligen ett problem till , men de tänker jag inte ta här. För har redan bestämt mig om de problemet, alltså inget kommer hända. ÅH vad trött jag bliiir!


Jag saknar min carrojävel jätte mycket. Nu har vi inte träffats .. sen nyår! De är fett lång tid tycker jag.
Så de ska de bli ändring på ,men de vet hon inte om än haha :D
Har inget annat vettigt att skriva , så ..
cya!
aldrig utan dig.♥

Kommentarer
Postat av: carro

älskar dig sötnos, you'r the best.

aldrig utan dig!

2010-01-13 @ 19:56:09
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0