i hate love.

rubriken säger väl de mesta?
jag tror inte på något som heter kärlek , vad är de för något? finns de ens? för jag har då aldrig hittat de. Eller så har de aldrig hittat mig. jag orkar inte med de ordet längre , fuck de säger jag bara. de ger bara en massa problem , sömnlösa nätter , man somnar gråtandes , man blir självmordsbenägen, man tar självmord , man börjar knarka , dricka , asså allt. allt pga de jävla patetiska ordet. är de värt de? ja tyvärr.. kärlek kan vara de bästa i ens liv också. men som sagt , jag har slutat tro på de nu. Jag orkar inte med de , kommer heller aldrig älska någon så mycket som jag älska mitt ex, fast nu när jag tänker efter så älska jag inte honom så mycket som jag trodde att jag gjorde då. Väldigt lite älska jag honom faktiskt. Bra är väl de. tyvärr så handlar livet egentligen bara om kärlek. så patetiskt. nä fyfan vad jag sitter här & klagar. men jag är arg. riktigt arg! 4 personer, 2 sårade. kan de bli bättre? och de har gått 4 dagar på detta året. nej fuck 2010 och fuck "kärlek" för de är vad de är , en kär - lek!

Kommentarer
Postat av: carro

förstår dig till 110 / bebis det vet du om, du ska va glad över att du inte fått sånna känslor som jag fick för ludde. det är så jävla svårt, men det är bara att lägga smutset bakom sig, du förtjänar myckt bättre & du kommer att hitta han! <3 älskar dig.

2010-01-05 @ 04:06:27
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0