hej hej hej , hemskt så mycket hej!

Tycker att jag börjar bli kass på de här med att blogga, bloggar heller aldrig om något vettigt. Fast om man säger så här ; har min blogg för att berätta om min vardag , och min vardag har inte varit så vettig på ett bra tag! bra förklaring matilda..

Dagen har sett ut såhär ;
Vakna vid 3 då mamma väckte mig ,satte mig självklart vid datan som vanligt. Vid... 7-8 någongång kom emma hit & gjorde mig sällskap. Sen drog hon hem vid 11 halv 12. Därefter kände jag hur sugen jag blev på hotdog för carro hade ringt mig och sagt att rickard skulle bjuda henne på korv, så jag fick tummen ur röven & gick till emma , sen vidare till preem & köpte mig en korv. gooott! tjäna även en "Mer-dricka" på de haha. Så slipper all oboy ta slut.
Funderar även på att lägga ner min blogg eller något , för min design är ju verkligen uuurkass. och jag orkar inte med de? rubrik-texten är ju rosa? hallå?! åh , jag blir så trööttttt! Plus när jag trycker "enter" så kommer de mellanslag när jag skriver , men när jag förhandsgranskar de så blir de inget mellanrum? heller inte när de publiceras. Är de min data som är kass eller är de designen eller blogg.se?
Saknar min bebis sjukt mycket också , men han kommer om 10 dagar hihi :) lagom till när skolan har börjat så kan han göra mig på gott humör igen. Kommer bli så in i helvetes lack när vi börjar, alla prov & nationella och allt vad de nu finns..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0