godmorgon.

Satt just och tänkte vad jag gör vaken vid den här tiden?
I vanliga fall brukar jag ligga och sova nu , och de är nästa bud på att gå & lägga sig igen. men NEJ!
Måste vända rätt på dygnet! De är ganska drygt att sova bort halva dagen och vara uppe halva natten? Nej usch..

Vad som händer idag har jag ingenaning om. Rickard ringde mig igår & sa att han och Carro skulle till väla , kanske hänger med där? Vi får se. Nu fryser jag så mycket så jag håller på att dö rent ut sagt, och självklart har de snöat igen.. Kan inte snön smälta så vi kan få hit vår älskade och efterlängtade sommar igen? I den här kylan tror jag inte de är någon som hade tackat nej.
Nä nu ska jag vandra till köket och ta mig något och äta, också något jag aldrig brukar göra. Äta frukost.. Brukar aldrig ha någon aptit när jag vaknat men är ovanligt hungrig nu , fast jag stack till preem igår & handla korv..
Ha en bra dag , skriver mer ikv eller något om de hände något roligt idag :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0