godkväll.

Detta har varit en bra dag (: stack till väla vid halv 5-5 tiden med Lina. Gick in på MQ och hitta en grym tröja som jag köpte , min stil iaf. Efter de kom Carro & Rickard. Vi gick in på H&M och kolla lite , fanns inte så mycket så jag och Carro köpte varsitt solpuder. Gött! Mitt är snart slut liksom. Önska mig de faktiskt av mormor i julklapp men såklart så köper hon fel , ( inte förvånad precis haha! ) så fick köpa eget. När vi var klara där gick vi & åt på Tacohouse, mums! De är nog den godaste maten dom har där. McDonald´s har blivit riktigt enformig och uttjatad , riktigt trött på deras jävla hamburgare & pommes. Nej usch.. Gick sedan bort till Lindex där jag hitta en skit grym väst som jag köpte , Carro köpte en kort jacka. Skitsnygg! Synd att den inte fanns i min storlek annars hade jag fan också köpt en sån. Annars lånar jag bara Carros när hon inte ska ha den hihi :)
Vad köpte jag mer...? Jo just de , en till tröja på Gina , grym den med haha. Idag har jag bara letat efter grymma saker, inte gulliga eller fina. Börjar ändra stil kanske? & Carro köpte också en tröja , en röd. Snygg! Passar bra till hennes jacka haha .
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, bilder på kläder & antagligen på mig som Lina fota på väla kommer upp när jag fotat & fått bilderna.
Jag älskar dig Caroline Wickman. ♥
Cya!


Kommentarer
Postat av: carro

jävla bög då handla du inte mer än mig! ;o jag handlade PUDER DEN TrÖJAN PÅ GINA DEN SAKEN SOM INTE FANNSI DIN STRL EN KOSTA TYP BH OCH EN TJOCKETRÖJA PÅ BIKBOK -.-.-.-.-.-

2010-01-05 @ 01:08:57
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0