Godkväll beautiful

Var och simma idag med skolan , suuper jobbigt!
Funderar på att börja gå väldigt långa rundor med king ,
även dra ner på min rökning.
Måste måste måste komma i form till sommaren ;)

Har tänkt på de här med gymnasieval , de ska ju vara inlämnat om några dagar..
och jag har ingenaning om vad jag ska välja.
Var och besökte Procivitas idag , kan ju säga att jag har inte skrattat så mycket på länge.
Lite för snobbig för mig? jo tack!
Funderar starkt på Handels-programmet , eller något ridgymnasie.. Vill ju faktiskt fortsätta med min ridning.


Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv.
Kollar på filmen " Huset vid sjön " på 3:an.
Verkar skitbra!



missu sweety.

Kommentarer
Postat av: -

sexikexi<3

2010-01-22 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0