god eftermiddag!

Har precis kommit hem från skolan , skötte mig riktigt bra idag.
Fick färdigt min fysik som jag har till nästa vecka.  Matten..
Ja har prov imorgon och glömde boken i skolan.
Menmen , vi får se hur de går.

Har precis ätit också , gott!
Ska snart ta mig ner i stan , träffa Emely. Sen kanske någon annan emelie?
Vi får se om hon kommer...
Efter de ska vi köa på bion, för vi ska ha en bra plats.
Riktigt jobbigt är de när man får en plats så man inte ser, alltid någon lång som sätter sig framför.
RIKTIGT IRRITERANDE! Vet inte hur många gånger de har hänt mig..
Så nej, vi ska ha bra platser :)


Har inte så mycket mer att skriva så skriver väl ikväll om filmen var bra eller dålig.

Kommentarer
Postat av: Saara -BloggDesign Och Vardag-

Hej! Kika gärna in på min Blogg. Jag gör designer till Blogg.se.

I Min blogg kan du följa min Graviditet och min vardag!

Kom gärna in och kolla!

Ha det så bra!

Kram

2010-01-21 @ 21:27:32
URL: http://itssaraslife.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0