BOOOOM.

Tjooho!
Helgen har varit soft , önskar den vore bättre men klagar heller inte.
Fick lära känna en ny person vid namn Jasmin , hej jag flyttar snart in till dig? ;)
I fredags så kom Jasmin hem till Rocky , där jag Linda, Matilda , Linus & David var. Sooooft.
Sen kom även Robin , saknat dig puckolucko ! , Jesper & någon Jonthe..? ( klaga inte på min stavning)
efter de kom även Sam. Så åkte Linda, Rocky , Jasmin & Sam iväg på en privatpub, jag orka inte följa med så bestämde mig för att passa lägenheten. Gick super bra, Dom spillde ut jätte mycket dricka på golvet & Robin decka i soffan. :)
När Linda & Rocky kom hem igen så blev Linus ledsen för en sak , fick trösta honom i evigheter. Tror han mår bättre nu haha ;) Sen decka typ Jonthe & Jesper decka hela tiden men vakna även hela tiden , förlåt gubben :) de var absolut meningen :)
Igår vid 1 tiden någon gång så stack jeppe & jonthe , så stack vi ner till stan & sen köpte vi pizza , gick upp till Linus och åt sen somna jag till typ hela tiden. Myysigt! ;*
Vid 10 tiden fick jag tummen ur röven & åkte hem , Linda & våra bitches åkte hem till Rocky.

Idag händer ingeeeeenting. SKÖÖÖÖNT! ♥
Och om ni ska ha tag i mig får ni ringa, mitt comviq kompis tar slut idag tror jag..

Kommentarer
Postat av: ia

hejsan ! jag brukar vara inne på din blogg lite då & då ! ^^ Super fin blogg har du & den är intressant att läsa ! :)) Du kan gära kolla in min blogg åxå ! : www.lillaias.blogg.se !



Kram - ia ! :)

2010-01-17 @ 14:20:01
URL: http://lillaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0