ying&yang?

Färga ju mitt hår igår , kan ju säga att de blev inget lyckat.
De enda som blev blondt , eller rättare sagt vitt , de var min utväxt. Sen en bit ut är de mörkblått , brunt&rött , sen svart. Snyggt!
Så jag vägra gå till skolan idag, mamma ska ändå snart in till stan & köpa mer hårfärg. Blir de inte lyckat då vet jag INTE vad jag gör.
Men har lärt mig en sak av detta iaf , "färga aldrig de svart om du vill ha de blont senare!"


Så idag blir nog också en "färga-håret-dag" , och ska bara ta de lugnt.
För imorgon i skolan ska jag skälla ut min mentor.. Hon har anmält mig till soc
för att jag inte var i skolan förra veckan. DAMP!
Jag tänker inte åka på mötet iaf , inte mamma heller.
Hon är bra att ha ibland, står alltid på min sida när jag verkligen behöver henne.
Inte för att de är ofta men tillräckligt iaf.

Nu orkar jag inte skriva mer , här får ni en gammal låt som jag tjatar ut nu.
Blir så sjukt glad av den!

Kommentarer
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

oh, så blev mitt hår innan också, jag fick panik och stannade hemma typ en vecka :o

2010-02-03 @ 11:41:48
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in för o önska dig en trevlig helg :D



btw: lägger du till mig på bloglovin så lägger jag till dig :)

kram

2010-02-05 @ 15:15:02
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: lovisa

härlig låt :)

lycka till med hårfärgningen!

2010-02-07 @ 20:58:46
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0