what a girl wants'

Rubriken är en film som jag kolla på nyss. Underbart bra var den filmen , så tveka inte på att kolla på den om ni inte redan gjort de. Ja jag vet om att jag är seg när de gäller låtar & filmer osv. Men man kan inte vara bra på allt? ;)

Nu ska jag in i duschen & sätta i inpackning i mitt hår. De ser ut som f*n! Helt risigt, färgningen sliter verkligen på håret. Men någon färgning till sen är jag antagligen helt blond. Annars kör jag på silverschampoo. Någon som vet om de funkar eller inte?
Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

silverschampoo fungerar (tar bort alla gula pigment) och de sliter inte! :D

2010-02-24 @ 14:09:36
URL: http://jojz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0