Stör inte du mig , så förstör inte jag dig.

Imorgon börjar nationella proven och jag är jätte nervös!
Har aldrig varit nervös inför ett prov någongång i hela mitt liv,
kan även bero på att jag struntat i dom. Men nu känner jag verkligen
en riktigt nervositet. Så sitter här med ett häfte jag fick idag och kollar igenom de,
fattar inte ett skit rent ut sagt.
Vi får hoppas på de bästa!

Hela min data laggar sönder för jag håller på att ladda ner ett spel , hästspel haha!
Blivit helt beroende av hästar igen sen nu i helgen. Var ju hos danne , så jag och danne
och hans mamma åkte till hennes hästar. Riktigt söt föl hon har! Är helt kär!
& riktigt nyfiken är hon också , inte rädd för någonting. 4 månader gammal


Här har vi mamman Manis


Och Manis & Zelda


Man ser inte så värst mycket på bilderna. Lägger in bilder på Zelda när jag får dom av danne.
Skriver sen för nu är mitt spel färdigt , så ska installera de & nörda de!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0