sommar & sol , jotack!

Vill börja med att säga att jag är så sjukt trött på alla som ringer med dolt nummer en gång, sen ringer dom inte mer. Till exempel innan när jag satt och spela ett spel på min mobil så skulle jag stänga av spelet & samtidigt som jag trycker på den knappen så ringde dolt nummer men så råka jag klicka.
Tror ni personen ringer igen? Nej.
Tummen ner japp!

Nationella proven gick super bra idag , hoppas jag.
Skrev iaf 8 sidor på uppsatsen. Är de inte bra så vet jag inte vad jag gör haha.

Nu ska jag ut och va social mot dom som fixar vårt varm vatten & toalett.

PUSS!



sugen på denna tattueringen..





Kommentarer
Postat av: canez

Kul :)<3 va gärna med i veckans blogg allt står hur du gör i sista inlägget, kram <3

2010-02-11 @ 15:40:24
URL: http://caanez.blogg.se/
Postat av: danne

gör den då kylling :D läcker!

2010-02-11 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0