ny duschad & smält choklad.

Har precis duschat, skööönt. ett minus är nog mitt hår , de är helt risigt & går inte att borsta ut..
så får fiffla med det imorgon istället för jag orkar verkligen inte nu.

Danne har även råkat sätta mitt choklad bredvid datafläkten så de har smält. Great.. BRA JOBBAT DANIEL!

Vad har jag mer gjort idag... Jo har varit en runda hos Micaela , sen blev de att vandra upp till stationen för att träffa några blåsta idioter. Som folk kan bete sig i dagens samhälle..
Nu ska jag sluta skriva för känns inte som om jag har något vettigt att komma med ändå.
Ha de bra , pusss



min nöt till pojkvän

Kommentarer
Postat av: Caanez

Hej, Du har gått till delfinal i VeckansBlogg. Så nu är det bara till att be dina vänner rösta på dig, röstningen avslutas på Tisdag. Lycka till önskar Canez :)

2010-02-13 @ 15:06:47
URL: http://caanez.blogg.se/
Postat av: Becca

fin blogg! :)

2010-02-13 @ 17:58:27
URL: http://becsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0