new game.

Som vanligt så ska jag alltid ladda ner spel osv, för de mesta funkar dom aldrig. Fast så har de varit i hela mitt liv, tex haft en mobil och vips.. så är den sönder. Likadant med spel på datorer eller tv-spel.
Spelet som jag ladda ner, Jade Dynasty , de funka självklart inte. Eller jo, om man vill att de ska lagga sönder hela datan & då kan man ju sitta där i 2 år innan man kommit någonvart.

Nä så nu ska jag testa Pokémon Stadium 2 , hoppas verkligen att detta funkar då.
Annars har jag låtit en hel jävla kväll gå, väntat på Dennis i evigheter nu för att han ska förklara för mig hur jag ska installera det.
Så nu får jag tjata ännu mer. Wish me luck!
Skriver antagligen senare om de funka eller inte, eller så skriver jag det imorgon.
Puss!

Kommentarer
Postat av: louise

haha , lycka till med spelet ;)

2010-02-16 @ 20:43:07
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0