En dag kvar♥

När jag åkte bussen hem , åkte vi förbi en kyrkogård. Så ser jag en man med sin hund gå där, jag tänkte ja dom ska väl sörja eller något liknande. Men de skulle dom fan inte, utan hunden ställer sig och pissar på en grav!?
Hur jävla respektlöst är nu inte de? Blir så jävla arg, hur kan en människa bara sjunka så lågt och låta hunden göra så? Fyfan säger jag bara..


Idag åker jag inte till Linus, för jag får inte av Danne :) då blir han suur..
naw buhu sad story.
Och jag orkar inte med hans gnällande , för när han väl sätter igång slutar han inte. Vi får träffas en annan dag istället då.
Så de blir väl att bara sitta vid datan, igen.

Menmen , ni får ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: emilia

hej mathilda kommer du i helgen eller ??

2010-02-18 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0