Dreamer !

Hejsan hoppsan , har inte skrivit på såhär 5 dagar.
Skulle skriva ett inlägg för någon dag sen , men då knasa blogg.se & sen dess har jag inte tänkt på de.
Men kom och tänka på de nu , & vips nu skriver jag haha.

Färga ju håret, de blev oranget.

kan ju inte säga att de är de snyggaste jag sett, men de funkar.
ska färga om de när jag orkar, för de svider ju något så fruktansvärt mycket!

Har kollat på en film nu i veckan också , visst de är en hästfilm & alla kommer väl tänka så :" ååh så tråkigt blablabla"
Men den är sjukt bra!
Kan ju erkänna att jag grät väldigt mycket i den. Men jag var väldigt känslig den dagen också haha!


en film som är värd att titta på!



Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Den filmen verkar ju jättebra

2010-02-16 @ 10:55:33
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0