dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, så jag kortfattar allt

Torsdag ; Åkte till väla med Danne, där träffa vi Parham, Danne H & Joel.
Danne skulle köpa skor, han hitta inga där så vi åkte till Familia & där hitta han 3 par på skopunkten.
Efter det skulle vi på fest , men de blev inget så vi vandra lite i åstorp & sen kom Dannes mamma och hämta oss.

Fredag ; Var bara hemma hela dagen ,

Lördag ; Jag åkte med Rebecca till stallet & sen åkte vi och handla godis & läsk osv, gott!
Efter de åkte vi och träna Cheetah för söndagen , hundutställning. Gick ganska bra utom att hon inte ville visa sina tänder.. Sen var de bara mys & tjafs med danne för han lekte för mycket när han prata i telefon. Wannabeee....

Söndag , idag ; Har inte gjort så mycket idag, ska snart åka hem. Eller ja när mormor ringer och säger att hon är påväg. Ganska skönt att få komma hem , men kommer ju kännas konstigt att sova själv igen. Jag får väl vänja mig helt enkelt. Ska även övertala mamma snart att Danne får komma hem till oss. Annars har vi inte pengar kvar snart haha , taskigt läge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0