Bit ihop

Skrev inget igår eller la ut några bilder pga att jag var ute och hoppa mer i snön.
BAD IDEA!
Jag ramla tyvärr och har nu skadat mitt knä igen, de är ungefär lika stort som 3 tennisbollar tillsammans.
Så låg bara på soffan & kved. Vilket jag har gjort nu hela dagen också.
Dom flesta har sagt till mig att gå till sjukhuset och kolla upp de, men där kommer dom bara säga att de går över om några dagar. 300kr rätt i luften! Jag menar de kan jag väl få höra från min mamma eller något utan att betala 300kr? Onödigt!

Tänker dock inte lägga in alla bilder från iförrigår för de blir bara tråkigt att kolla på. Lägger upp lite då&då när jag har lust. Kommer ju ändå inte ha något annat att göra nu på lovet ändå..
Pusspuss



jag & älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0