Babylove.

Har precis varit ute med hundarna, den enda som kommer när man kallar är King. Så Danne får springa och jaga dom i evigheter, han lär få en jävla bra kondition iaf! :)

Idag har jag bara tagit de lugnt, överansträngt mitt knä rejält eftersom att jag åkte och handla innan. Sen åkte jag och Dannes mamma till stallet & mocka osv till Manis & Zelda. Kan ju tala om att jag halta rejält & de gick inte så fort när jag gick.. Men de funka iaf! Blev så sjukt trött på att bara ligga i soffan och ligga.

Hoppas jag kommer in på något gymnasie med häst, om man får ta med egen häst så ska jag ta med Manis dit helt klart! ;)

Nu ska jag nog ändå lägga mig på soffan och kolla film. För snart kommer Danne och tjatar om att han ska spela sitt spel. De orkar jag däremot inte lyssna på..
PUSS!


KING



TOVA


JAG CHEETAH TOVA EMILIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0