021410 - alla hjärtans dag.


Vill börja med att säga glad alla hjärtans dag till allihopa! Hoppas ni har haft en mysig dag , för det har jag tillsammans med min pojkvän ♥


Kom hem ungefär för 2timmar sen. Har damsugat & torkat golvet i hela lägenheten.
Känner mig riktigt duktig med tanke på att jag aldrig orkar göra någonting. Får faktiskt ändra på de..

Ska be mamma göra en te-kaka till mig nu, börjar bli hungrig.
Hoppas hon är gullig och gör de till mig, hihi älskade mami!

Börjar bli väldigt glad också. Bara 5 dagar kvar, sen är jag hos danne i en vecka. Skönt att komma hemifrån.
Vet inte om jag ska ta med mig min hund, mamma vill inte vara ensam hemma..  Så får se hur jag gör. Hoppas INTE jag behöver ta med honom.

På fredag är de fest hos Parham, hoppas på en kul kväll.
Har inte så mycket mer att skriva, mer än att nu har mamma gjort färdigt min te-kaka! GOTT!
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0