Tidsfördrift !

Vad heter du? - Matilda Lindelöf
I mellannamn då? - Nämns inte här.
Vart bor du? - Helsingborg
Trivs du där? - Ja , men inte på mitt område :)
Brukar du läsa horoskop? - Händer..
Har du körkort? - Nej
Äger du några converseskor? - Japp
Favoritdjur? - Hund, häst & faktiskt katt nu också :)
Vad spenderar du dina pengar på? - Godis, och annat onödigt skit. Tyvärr..
Senaste konserten? - Ouf, de var längesen!
Festar du mycket? - Nej :)
Sprit, cider, vin eller öl? - Allt? ;) 
Brukar du bli för full? - Beror på vad jag dricker ;)
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - Haha , jag är sämst på att baka! Baka kladdkaka en gång , de blev som knäckebröd!
Har du varit med i scouterna? - What? Hahah!
Bläck eller blyerts? - Båda :)
Mc donald's eller burger king? - Mc donald's helt klart!
Är du allergisk mot något? - Nej inte vad jag vet
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Dricker vit.. ?
Vad åt du till frukost? - Mackor på nationella proven (y)
Hur ser du ut idag? - Kofta, linne, jeans & håret uppsatt och sneluggen nere ;)
Har du haft sex idag? - Nej
Nästa mål i ditt liv? - Ingenaning, tar varje dag som den kommer
Vad såg du senast på tv? - Något skit i morse innan jag gick till skolan. Hann aldrig koppla vad de var för något, var för trött haha!
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå?" eller " heeeeelllluu! "
Vem ringde du senast?  - Mami ♥
Antal timmar sömn inatt? - 8 timmar
Sov du ensam? - Ja tyvärr..
Brukar du snusa? - Nej, har testat ett par gånger :)
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Nutella! :)

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; Jag
Såg dig gråta; Danne tror jag
Du delade en drink med; No idea..
Du gick på bio med; Måste varit.. Emely
Du gick på stan med; Felicia :)
Skällde på dig; Mamma like always!
Skickade ett e-mail till dig; Facebook, börjar tröttna på det nu!

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? - Hahah, som de där lät. Men jo de har jag faktiskt!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja , skit läskigt

EXTRA STUFF...
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ibland :)
Vem är din bästa vän? Erica Moberg ♥
Vad är du mest rädd för? Spindlar
Vilka kläder sover du i? Stor tröja!
Vart vill du gifta dig? - Planerar inte sånt ännu (:
Vem hatar du verkligen? - Nämns inte här
Har du varit kär? - Ja
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Nej? 
Gillar du att ha folk omkring dig? Fatta inte?

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Har jag säkert
Är du ensam nu? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Den j*vla " Fader abraham " Får spader!!
Vill du gifta dig? - Vet inte
Vill du ha barn? - Ett stort JA!

FAVORIT...
Rum i huset? - Köket , haha mat & godis ! :)
Typ av musik? Allt
Månad? Maj - Augusti , Sommar!

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? Nej
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Sjunger alltid :D
Sagt "jag älskar dig"? - Självklart :)
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja
Träffat nån ny person? - Tror inte de..
Saknat någon?-  Ja, jobbigt! :/
Kramat någon? - Ja
Kysst någon?  - Nej

SENASTE...
Låt du hörde: Kommer inte ihåg
Film du såg: Vet inte
Dryck du köpte: Kommer inte ihåg
Sak du stal: Kommer inte ihåg
Mat du åt: Nudlar!
Gången du åt en 7-Eleven korv: Längesen!
Människa du slog: Matte måste de ha varit
Stora bussresesan: Räknas Åstorp?
Långa telefonsamtal: Tycker inte om att prata i telefon längre så kommer inte ihåg,
Dusch: Iförrigår , ska duscha nu närsom ;)
Irritation: Mamma

FÖRSTA....
Bästa kompis: Tobbe
Jobb: Va ?
Inhandlade skiva: Kommer jag inte ihåg
Begravning: Jesper Hansen
Piercing/tatuering: Öronen
Fiende: Emely kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0