Once upon a time..

Tjoo!
Stack inte till skolan idag för mamma sa att jag inte behövde. För hon trodde jag skulle bli sjuk för jag hade väldigt ont i halsen igår.
För första gången så ville jag faktiskt till skolan, men de har sina anledningar som jag inte orkar skriva om här, eller rättare sagt, jag vill inte.
Vakna vid 2 någongång & jag och Danne gick ut med King och lät honom leka.
Nu har han sovit sen dess, haha. Skönt! Slipper jag leka mer med honom idag! :)

Kollar just nu på Förhäxad, l-o-v-e i-t !

Mamma kommer väl hem snart, hon har varit hos mormor. Så de blir väl att tjafsa med henne för de är ju tekniskt sätt de enda vi gör nu förtiden... !
Skriver nog mer sen om jag orkar. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0