Man mår som man förtjänar!

Kom precis hem från lilla Jesper.
Kvällen igår var awesome! Förutom vissa saker..

Drog till Kaisho iaf, var där och softa. Sen kom Tina & hämta mig så åkte vi till henne där hon hade fest.
Träffa alla Ad-pojkarna. Kul.. HAHA!
Blev körd till Kaisho igen & då stack vi till Erika på Västraberga & hade kul som fan där. Eller jag hade iaf.
Emelinda blev förfull & har nu en stor fet bula i huvudet eftersom hon ramla med huvudet rätt ner i marken..
SMAAAART!

Vid 4 tiden inatt kom Jespers mamma och hämta mig och honom och körde Kaisho hem.
Idag har vi bara tagit de så sjukt lugnt och haft de mysigt, sovit för de mesta. Hade riktigt ont i huvudet när jag vakna..

Får antagligen inte gå ut idag för mamma, så de blir väl en lördagskväll hemma.
Döda mig?



Jag saknar min Carro :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0