Justin Bieber - Down To Earth (v)

HIF & så igår , självklart så vann Skånes Stolthet!
När jag kom hem och la mig i sängen trodde jag ju att jag skulle dö så ont jag hade i min rygg.
Har inte stått upp så länge , på länge!

Nästa vecka är de HIF - AIK.
Vet inte om jag ska dit, men de lutar åt de hållet.
Ska nog sitta hela dagen först så jag orkar stå haha!

Vet däremot inte vad jag ska göra mer med mitt liv, kommer få gå IV & funderar på att flytta ifrån mamma.
Men då placerar soc-hororna mig någonstans långt ifrån skåne. Great.. Ska tänka på mycket nu på kort tid.
WISH ME LUCK!


Kommentarer
Postat av: c

klart du ska dit med oss! <3

tack för i tisdags gumman, och sorry för jag inte svara igår. Somna rätt tidigt ;$<3

2010-04-22 @ 14:28:07
URL: http://cewn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0