12 April

Tog ut p-staven idag, & skoja om att de gjorde ont!
Jag hade nog hellre piercat mig på 5 ställen samtidigt än att ta ut den utan Emblakräm. Dvs bedövningskräm.
Så nu har jag inget preventivmedel överhuvudtaget, funderar på dom där p-plåsterna..? Men de kostar också.. Så ja vi får se vad jag gör :)

Som vanligt så kollar jag & Danne på förhäxad nu, och jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen alltså.
Jag är så skoltrött! Borde nästan vara förbud på att gå i skolan helt ärligt. Finns ingen mening med det, de är ju inte så att man använder tex Idrott om man ska bli frisör?

Menmen, närsom helst kallar sängen & innan dess ska King ha varit ute och gjort sina behov.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0