tråkdag.

Dagen har varit riktigt tråkig, suttit hemma hela dagen & gjort inget. Jo var ute innan med emma , amelia & erika. såg 2 töntar bli tagna på sin moppe av polisen & den blev beslagtagen, heheheh rätt åt er :)

vet inte vad som händer ikväll. funderar på väldigt många saker ;

  • åka till åstorp & träffa erica ?
  • åka till bjuv & träffa carro ?
  • åka till ödåkra och träffa josse ?
  • åka och träffa jompa ?
  • eller bara vara hemma och ta de lugnt.. ?
jag har absolut ingen som helst aning. vi får se hur de blir , ska snacka med mamma iaf och se om jag får pengar fast jag inte städat. kan göra de imorgon istället :)

nä nu måste jag ta king & gå ut med honom för han sitter och psykar mig nu. cya!

leave me alone ffs..

Kommentarer
Postat av: caroline

JA KOM TILL MIG ÄLSKLING :$ så kan vi kanske åka till åstorp sen? (A) om vi pallar hihi

2009-11-27 @ 18:35:10
URL: http://cewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0