the worlds greatest.

Varit på ett jävla dåligt humör idag i skolan, vet inte varför men de har gått över nu iaf.
Fredagen den 13:onde idag, känns inte bra? Ska i alla fall åka till åstorp idag och träffa micaela och erica hoppas jag också på att jag får träffa.

Nästan av alla mina vänner ska se filmen 2012 idag , läste också på kenzas blogg att den skulle vara jätte bra. Börjar bli sugen på att se den?

Tror jag ska gå ut och röra på mig nu tillsammans med min älskade hund , han börjar bli väldigt irriterande. Sen ska jag nog träffa max också? Får se vad som händer :) Skriver mer sen !


Natalie jag vet vad jag gör , sluta oroa dig! ♥

Kommentarer
Postat av: natalie

du är så jävla sjuk i huvudet :D<3

2009-11-13 @ 16:46:27
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0