hold on, be strong.

Sitter hemma hos micaela nu. Går dagen var hyfsat rolig , gick runder.. ha-ha -.- Träffa iaf erica , sen stack hon hem så då träffa vi kim och jocke ist. Sen helt plötsligt försvann kim & då träffa vi osa. Blev verkligen riktigt trött så micaela fråga om david kunde köra oss hem & de gjorde han :) snällt!


Denna dagen har vi bara sovit , riktigt skönt. Man måste ha en sån här dag , minst en gång i veckan. Riktigt utvilad är jag nu , vill bara springa och hoppa runder. haha men de kan jag inte pga min skada i benet.

Nu duschar micaela och jag sitter här , nu ska vi sminka oss och sen så ska vi tjata på hennes mamma att hon ska köra oss till OJ , ska nog köpa godis. Eller så går vi direkt till roma och äter pizza , gott! HA DE NIIICE :D

riktigt gammal bild , men den enda jag har på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0